Підтримка
Реалізація права на гарантійне обслуговування здійснюється через Сервісний центр:

Перед прийняттям рішення щодо гарантійного обслуговування необхідно ознайомитись зі знанням щодо реалізації права на гарантійне обслуговування, інформацією та роз’ясненням.
Прийнявши рішення про погодження з політикою вибіркового (на розсуд нашої компанії) гарантійного обслуговування проданих нашою компанією вам виробів, просимо кожен окремий виріб надсилати до Сервісного центру з кожною окремою квитанцією-розпискою заповненою і підписаною особисто споживачем, із зазначенням дати її заповнення за адресою: а/с 60С, місто Боярка, 08153.
Кожен виріб може бути прийнятий на гарантійну заміну чи ремонт за таких умов:
- Кожен окремий виріб має бути поміщений у його оригінальну упаковку з вкладеним заповненим гарантійним талоном, інструкціїєю користувача, чеком магазину нашої мережі збуту із зазначенням дати продажу і місця продажу;
- Квитанція-розписка заповнена споживачем із підкресленням необхідного і закресленням зайвого, крім частини «умови приймання виробу до Сервісного центру».
- Поштові (кур’єрські) витрати покладаються на споживача;
- Одержавши виріб, Сервісний центр здійснить його діагностику, за результатами якої смс-повідомленням надішле для скачування посилання на файл мережі інтернет, з актом про результати діагностики і резолютивну частину висновку за результатами діагностики.
Шановні клієнти
У зв’язку із запровадженням загальнодержавного карантину, для запобігання розповсюдження інфекції, час роботи сервісного центру може бути змінений.
