Підтримка

Реалізація права на гарантійне обслуговування здійснюється через Сервісний центр:

Тел.: +38 (091) 9641421 (з 10.00 до 19.00)

08153, Київська обл., м. Боярка, а/с 60С

Перед прийняттям рішення щодо гарантійного обслуговування необхідно ознайомитись зі знанням  щодо  реалізації  права  на  гарантійне  обслуговування , інформацією  та роз’ясненням .

Прийнявши рішення про погодження з політикою вибіркового (на розсуд нашої компанії) гарантійного обслуговування проданих нашою компанією вам виробів, просимо кожен окремий виріб надсилати до Сервісного центру з кожною окремою квитанцією-розпискою заповненою і підписаною особисто споживачем, із зазначенням дати її заповнення за адресою: а/с 60С, місто Боярка, 08153.

            Кожен виріб може бути прийнятий на гарантійну заміну чи ремонт за таких умов:

1. Кожен окремий виріб має бути поміщений у його оригінальну упаковку з вкладеним заповненим гарантійним талоном, інструкціїєю користувача, чеком магазину нашої мережі збуту із зазначенням дати продажу і місця продажу;

2. Квитанція-розписка заповнена споживачем із підкресленням необхідного і закресленням зайвого, крім частини «умови приймання виробу до Сервісного центру».

3. Поштові (кур’єрські) витрати покладаються на споживача;

4. Одержавши виріб, Сервісний центр здійснить його діагностику, за результатами якої смс-повідомленням надішле для скачування посилання на файл мережі інтернет, з актом про результати діагностики і резолютивну частину висновку за результатами діагностики.

Шановні клієнти,

У зв'язку із запровадженням загальнодержавного карантину, для запобігання розповсюдження інфекції, час роботи сервісного центру може бути змінений.